3. listopadu 2015






korálkujeme ... 
 






























krásné úterní odpoledne... 
naše zábava s Kristýnkou, korálkujeme pro radost našim přátelům náramky se jmény a nápisy... 
úžasný relax a odpočinek... 
zatím všem obdarovaným udělaly velikou radost a o to větší ji mám já i Kristýnka je to moje holka šikovná ♥
 dorazila další várka korálků tak můžeme vesele navlékat...  

Dnes jsem byla konečně na procházce v lese 
 na mech, modřínové šišky, větve z břízy a modřínu ... 
už se můžu  pustit do tvoření a dekorování kolem domu a vchodu, 
 představu mám, nechala jsem se opět inspirovat ve svém oblíbeném obchůdku do kterého jsem zavítala na vánoční doplnky a dekorace... 
letos vyhrála zlatá a měděná doplněná bílou...     
cibule bílých amarylysů v mechu, břízové a modřínové větve postavené jen tak někde v rohu a na nich světýlka na dveřích velký věnec s eukalyptem... 
taková je má představa, vše přírodní a jednoduché už se ták moc těším.  
posílám moc pozdravů a přeji krásný zbytek dne.
Adéla


2 komentáře:

  1. Jsou moc hezké :-) :-) Můžu se zeptat, kde kupujete korálky?? :) díky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
  2. Adelko ja se do naramku pustila v lete :-) Nejcasteji jsem si kupovala kaminky od preciosy,to pak vyjde na par korun a radost velika. Deconcept me taky inspiroval na vanocni vyzdobu,sbiram co se da a ja se zase chystam na ten siskovy venec ;-) Jen jich na to budu potrebovat nasbirat jeste mnohem vic.. Mej krasny den. A.

    OdpovědětVymazat